| Nazwa |
Opis |
| Acumen |
Zwiększa Casting Speed o 15%. |
| Anger |
Zmniejsza 15% maksymalną ilość HP i zwiększa siłę ataku.
|
| Back Blow |
Zwiększa szanse na krytyczny atak, jeśli atak jest za pleców wroga.
|
| Cheap Shot |
Zmniejsza koszty MP przy ataku z łuku. |
| Conversion |
Zwiększa o 60% maksymalną ilość MP i zmniejsza o 40% ilość maksymalnego HP.
|
| Crt. Anger |
Podczas ataku krytycznego, zmniejsza HP, zadaje za to zadaje dodatkowe obrażenia.
|
| Crt. Bleed |
Podczas ataku krytycznego, jest szansa na spowodowanie krwawienia (bleed).
|
| Crt. Damage |
Podczas ataku krytycznego, zadaje dodatkowe obrażenia. |
| Crt. Drain |
Podczas ataku krytycznego, pochłania część HP wroga i przekazuje graczowi. |
| Crt. Poison |
Podczas ataku krytycznego, szansa na zatrucie wroga (poison). |
| Crt. Stun |
Podczas ataku krytycznego, szansa na ogłuszenia wroga (stun). |
| Empower |
Zwiększa magiczny atak (M. Atk.)
|
| Evasion |
Zwiększa Evasion o +4. |
| Focus |
Zwiększa szanse na atak krytyczny o +15%. |
| Guidance |
Zwiększa Accuracy o +4. |
| Haste |
Zwiększa szybkość ataku o +7%. |
| Health |
Zwiększa maksymalny poziom HP o 25%. |
| Light |
Broń waży o 70% mniej. |
| Long Blow |
Zwiększa zasięg Polearm.
|
| Magic Bless Body |
Używając "dobrego czaru", dostajesz szanse na otrzymanie dodatkowego wzmocnienia "Bless Body". |
| Magic Chaos |
Używając "złego czaru" masz szansa na rzucenie "Chaos" na cel.
|
| Magic Damage |
Czary zadające obrażenia, zadają większe obrażenia.
|
| Magic Focus |
Używając "dobrego czaru", dostajesz szanse na otrzymanie dodatkowego wzmocnienia "Focus". |
| Magic Hold |
Używając "złego czaru" masz szansa na rzucenie "Hold" na cel. |
| Magic Might |
Używając "dobrego czary", dostajesz szanse na otrzymanie dodatkowego wzmocnienia "Might". |
| Magic Paralyze |
Jeśli używasz czaru, który zadaje obrażenia, to istnieje szansa na sparaliżowanie celu.
|
| Magic Poison |
Używając "złego czaru" masz szansa na rzucenie "Poison" na cel. |
| Magic Power |
Wzrasta koszt MP czarów, które zadają obrażenia, przy czym zadają one większe obrażenia.
|
| Magic Regeneration |
Używając "dobrego czaru", dostajesz szanse na otrzymanie dodatkowego wzmocnienia "Regeneration". |
| Magic Shield |
Używając "dobrego czaru", dostajesz szanse na otrzymanie dodatkowego wzmocnienia "Shield". |
| Magic Silence |
Jeśli używasz czaru zadającego obrażenia, masz 10% szansy na rzucenie na cel czaru "Silence". Effect 1.
|
| Magic Weakness |
WUżywając "złego czaru" masz szansa na rzucenie "Weakness" na cel. |
| Mana Up |
Zwiększa ilość maksymalnego MP o 30%. |
| Mental Shield |
Używając "dobrego czaru", dostajesz szanse na otrzymanie dodatkowego wzmocnienia "Mental Shield". |
| Might Mortal |
Zwiększa szanse powodzenia umiejętności: Mortal Blow lub Deadly Blow (w zależności od przedmiotu). |
| Miser |
Zmniejsza ilość zużywanych shoulshotów podczas ataku.
|
| Quick Recovery |
Zmniejsza się czas ponownego użycia umiejętności/ rzucenia czaru (reuse). |
| Rsk. Evasion |
Kiedy HP spadnie poniżej 60%, zwiększa się szansa na uniknięcie ataku (Evasion).
|
| Rsk. Focus |
Kiedy HP spadnie poniżej 60%, zwiększa się szansa na trafienie krytyczne.
|
| Rsk. Haste |
Kiedy HP spadnie poniżej 60%, zwiększa się szybkość ataku. |
| Wide Blow |
Zwiększa obszar ataku przy użyciu Polearm. |