Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Opis Special Abilities

Opis Special Abilities

Data opublikowania: 27.12.2006, 13:32
Ostatnia edycja: 27.12.2006, 15:32

Opis Special Abilities

Nazwa Opis
Acumen Zwiększa Casting Speed o 15%.
Anger Zmniejsza 15% maksymalną ilość  HP i zwiększa siłę ataku.
Back Blow Zwiększa szanse na krytyczny atak, jeśli atak jest za pleców wroga. 
Cheap Shot Zmniejsza koszty MP przy ataku z łuku.
Conversion Zwiększa o 60% maksymalną ilość MP i zmniejsza o 40% ilość maksymalnego HP.
Crt. Anger Podczas ataku krytycznego, zmniejsza HP, zadaje za to zadaje dodatkowe obrażenia.
Crt. Bleed Podczas ataku krytycznego, jest szansa na spowodowanie krwawienia (bleed).
Crt. Damage Podczas ataku krytycznego, zadaje dodatkowe obrażenia.
Crt. Drain Podczas ataku krytycznego, pochłania część HP wroga i przekazuje graczowi. 
Crt. Poison Podczas ataku krytycznego, szansa na zatrucie wroga (poison).
Crt. Stun Podczas ataku krytycznego, szansa na ogłuszenia wroga (stun).
Empower Zwiększa magiczny atak (M. Atk.)
Evasion Zwiększa Evasion o +4.
Focus Zwiększa szanse na atak krytyczny o +15%.
Guidance Zwiększa Accuracy o +4.
Haste Zwiększa szybkość ataku o +7%.
Health Zwiększa maksymalny poziom HP o 25%.
Light Broń waży o  70% mniej.
Long Blow Zwiększa zasięg Polearm.
Magic Bless Body Używając "dobrego czaru", dostajesz szanse na otrzymanie dodatkowego wzmocnienia "Bless Body".
Magic Chaos Używając "złego czaru" masz szansa na rzucenie "Chaos" na cel.
Magic Damage Czary zadające obrażenia, zadają większe obrażenia.
Magic Focus Używając "dobrego czaru", dostajesz szanse na otrzymanie dodatkowego wzmocnienia "Focus".
Magic Hold Używając "złego czaru" masz szansa na rzucenie "Hold" na cel.
Magic Might Używając "dobrego czary", dostajesz szanse na otrzymanie dodatkowego wzmocnienia "Might".
Magic Paralyze Jeśli używasz czaru, który zadaje obrażenia, to istnieje szansa na sparaliżowanie celu.
Magic Poison Używając "złego czaru" masz szansa na rzucenie "Poison" na cel.
Magic Power Wzrasta koszt MP czarów, które zadają obrażenia, przy czym zadają one większe obrażenia.
Magic Regeneration Używając "dobrego czaru", dostajesz szanse na otrzymanie dodatkowego wzmocnienia "Regeneration".
Magic Shield Używając "dobrego czaru", dostajesz szanse na otrzymanie dodatkowego wzmocnienia "Shield".
Magic Silence Jeśli używasz czaru zadającego obrażenia, masz 10% szansy na rzucenie na cel czaru "Silence". Effect 1.
Magic Weakness WUżywając "złego czaru" masz szansa na rzucenie "Weakness" na cel.
Mana Up Zwiększa ilość maksymalnego MP o 30%.
Mental Shield Używając "dobrego czaru", dostajesz szanse na otrzymanie dodatkowego wzmocnienia "Mental Shield".
Might Mortal Zwiększa szanse powodzenia umiejętności: Mortal Blow lub Deadly Blow (w zależności od przedmiotu).
Miser Zmniejsza ilość zużywanych shoulshotów podczas ataku.
Quick Recovery Zmniejsza się czas ponownego użycia umiejętności/ rzucenia czaru (reuse).
Rsk. Evasion Kiedy HP spadnie poniżej 60%, zwiększa się szansa na uniknięcie ataku (Evasion).
Rsk. Focus Kiedy HP spadnie poniżej 60%, zwiększa się szansa na trafienie krytyczne.
Rsk. Haste Kiedy HP spadnie poniżej 60%, zwiększa się szybkość ataku.
Wide Blow Zwiększa obszar ataku przy użyciu Polearm.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.